Det er jul!

Det er jul! For første gang på… 18 år, skal jeg ikke tilbake på skolebenken når kalenderen bikker januar. Og det er ganske deilig.

Masteren er levert, og jeg kan brodere, lese og slappe av helt uten dårlig samvittighet for at jeg burde gjøre noe annet. For nå er det nemlig ikke annet å gjøre enn å vente! Seks lange uker med venting, men så er forhåpentligvis akkurat mange nok år på skolebenken tilbakelagt.

Siden jeg ikke har vist meg her, og ikke har ofret verken blogg, bilder eller noe annet en tanke i det siste, får det bli en mobil-bilde-oppsummering av adventa her i huset!

Legg igjen en kommentar

