Tobby-tale: Sommer er varme greier!

Siden mor har beslaglagt bloggen for å skryte av utsikten fra den nye jobben hennes, var det på tide at jeg fikk komme til nå! 

Det ble nemlig sommer her i nord denne uka, og jeg har brukt masse tid ute sammen med mor og far. De er jo så dumme at de ikke skjønner at man må hvile i skyggen innimellom, og jeg kan jo ikke forlate de alene på verandaen for å legge meg i skyggen. Så derfor sover jeg under bordet mens de klager på at de ikke får brunfarge!

Og denne helga var ganske kul! Mor tok meg nemlig med til foreldrene sine for å leke på gresset der, og det er kjempedeilig! Selv om varmen er uutholdelig! Jeg er egentlig for sliten til å skrive mer nå, så jeg slenger heller med noen bilder. 

Krumspring må til når man får masse gress å boltre seg på.

Krumspring må til når man får masse gress å boltre seg på.

Jeg er egentlig ganske rask! Og lang!

Jeg er egentlig ganske rask! Og lang!

Må jo posere av og til, slik at mor legger ut fine bilder av meg, og ikke bare sånne flaue!

Må jo posere av og til, slik at mor legger ut fine bilder av meg, og ikke bare sånne flaue!

Som dette! Kjempeflaut bilde, men det er såååå deilig å gnu seg i gresset. Så da får det være da...

Som dette! Kjempeflaut bilde, men det er såååå deilig å gnu seg i gresset. Så da får det være da…

Kjekt at også de andre vil leke, og ikke bare jeg!

Kjekt at også de andre vil leke, og ikke bare jeg!

Heldigvis har de et sånt hull i gjerdet, sånn at jeg kan komme meg i grøfta for å drikke vann innimellom...

Heldigvis har de et sånt hull i gjerdet, sånn at jeg kan komme meg i grøfta for å drikke vann innimellom…

Det er bare synd at det er så trangt å komme seg tilbake igjen!

Det er bare synd at det er så trangt å komme seg tilbake igjen!

Mor får også være med å leke innimellom!

Mor får også være med å leke innimellom!

Også skulle de absolutt spille sånn spill som jeg ikke kunne være med på. Så da kjefta jeg ganske mye for at de skulle leke med meg også samtidig!

Også skulle de absolutt spille sånn spill som jeg ikke kunne være med på. Så da kjefta jeg ganske mye for at de skulle leke med meg også samtidig!

Tobby klarte ikke å holde seg våken lenge nok til å fullføre innlegget, så da får mor avslutte med kveldens siste Tobby-bilde:

wpid-dsc_1486.jpg

– Tobby, som kommer sterkere tilbake senere!

Legg igjen en kommentar

