Den som kunne vært hund!

Det er godt å være hund på landet!

Det er godt å være hund på landet!

Av og til skulle jeg ønske jeg var hund, og kunne nyte livet slik som denne krabaten! Å kunne rulle seg i gresset, sove, leke og spise hele dagen. Uten å måtte tenke på alt som skulle vært gjort og alt jeg må huske før neste eksamen. Det hadde vært greier det.

Men, når det ikke er mulig, er det greit å kunne trøste seg med at det er tre vakter igjen på butikken før jeg skal jobbe med noe jeg faktisk har utdanna meg til. Det er noen uker igjen til flytting, tilbake til landet, vekk fra byliv og asfalt (Joda, det er asfalt på bygda også, men den er heldigvis ikke i flertall i forhold til antall gressplener og utmark). Så får tannlege være tannlege, og siste eksamen får bare komme når den vil. For det er snart slutt på sånt!

DSC_1423

Og som god student, er det ingenting som er mer motiverende enn en ny, ubrukt kladdebok! Så får vi håpe motivasjonen holder helt inn.

Legg igjen en kommentar

