I’m coming home!

Det er i grunn ganske rart å kunne ha nedtelling på hvor mange vakter jeg har igjen på jobb. Hvor mange dager det er til jeg er huseier. Hvor mange uker det er igjen til jeg aldri mer skal ha en forelesning i mitt liv (enn så lenge i alle fall…). Men det er faktisk ganske deilig også!

Ikke et vondt ord om Tromsø by, men gjett om jeg gleder meg til å forlate den! Jeg kommer sikkert tilbake, men det blir som gjest, og ikke som innbygger. Nå skal jeg selvfølgelig passe hva jeg sier, plutselig bor jeg her igjen, men det er definitivt ikke en del av planen.

Jeg skal leve på landet i rekkehus, med stasjonsvogn, hund og samboer. Fast jobb fra 8-16 med grønn plen og ro rundt hushjørnene. Så nært A4 man kan komme på noen uker altså!

Igrunn gjenstår bare de siste eksamenene her i byen, og endel pakking og vasking, så er det på tide å flytte «hjem» igjen! Så hvis noen der ute er interessert i å vaske ei leilighet mot en klapp på skuldra, hyl ut!

– Later, geeks

Legg igjen en kommentar

