BB: New Haven Tourist

DSC_1290

Dagens viktigste måltid

Dagens viktigste måltid

DSC_1295

Dessert, USA-style

Dessert, USA-style

Dessert, USA-style

Dessert, USA-style

En av mange steinlagte plasser omringet av masse steinbygninger!

En av mange steinlagte plasser omringet av masse steinbygninger!

Peabody Museum

Peabody Museum

Department of Geology and Geophysics

Department of Geology and Geophysics

Enda flere steinbygninger

Enda flere steinbygninger

Enda flere steinbygninger

Enda flere steinbygninger

New haven court-house

New haven court-house

Som dedikert datter av strikkefantast må man selvsagt innom den lokale garnbutikken, Knit!

Som dedikert datter av strikkefantast må man selvsagt innom den lokale garnbutikken, Knit!

DSC_1309

Kvinnedagen i USA feires med å gi ut vareprøver til kvinnfolka!

Kvinnedagen i USA feires med å gi ut vareprøver til kvinnfolka!

De to ukene ble redda da det fantes micropopcorn i hyllene!

De to ukene ble redda da det fantes micropopcorn i hyllene!

En av de tingene jeg lærte der borte var at jeg aldri skal ha gasskomfyr!

En av de tingene jeg lærte der borte var at jeg aldri skal ha gasskomfyr!

Nydelig vårvær!

Nydelig vårvær!

I tilfelle noen skulle være i tvil, dette var faktisk like ved siden av campus police-området

I tilfelle noen skulle være i tvil, dette var faktisk like ved siden av campus police-området

DSC_1319

Huset jeg fikk bo i et par uker

Huset jeg fikk bo i et par uker

Byebye, New Haven (selvfølgelig mitt tog som var forsinka!)

Byebye, New Haven (selvfølgelig mitt tog som var forsinka!)

Utsikt mot Manhatten på vei til Newark

Utsikt mot Manhatten på vei til Newark

Penn Station

Penn Station

Flyplassmat

Flyplassmat

Byebye, USA

Byebye, USA

Legg igjen en kommentar

