Det slår ikke feil!

Joda, jeg kom meg tilbake fra USA, overlevde flyturen og er forhåpentligvis ferdig med jet-lagen. Selv om akkurat det tok en stund. Og siden jeg reiste to uker over dammen måtte jeg jo selvfølgelig ta igjen det tapte både på hjemmebane og på skolen.

Så da har jeg liksågodt skaffet meg fast jobb, plass å bo og tatt et steg nærmere A4-livet vi alle havner i til slutt. Nå mangler bare å fullføre vårens eksamener så er det på tide å bryte alle mine tidligere spådommer, flytte hjem og jobbe som noe helt annet enn ungdomsskolelærer (som var planen ganske lenge…).

Nydelig blå himmel... Akkurat der ute!

Nydelig blå himmel… Akkurat der ute!

Men, siden det er så kjedelig å være i Tromsø på skole hele tiden, så er jeg selvfølgelig en tur på Andøya igjen, for en liten uke med feltkurs og LIDAR-leking. Med mange av de samme, gamle presentasjonene og aktivitetene jeg har gjort et par ganger før, men man har jo alltid godt av en oppfrisker.

Snakker om oppfrisker, det slår jo ikke feil at når jeg kommer til Andøya blåser det opp til liten storm. Så da er dere herved advart, fra 15. juni kommer det til å være storm i et par år fremover!

Vindkast på 18 m/s og vestlig kuling, den klassiske velkomsten her på øya!

Vindkast på 18 m/s og vestlig kuling, den klassiske velkomsten her på øya!

– later, geeks!

Legg igjen en kommentar

