Bekreftelse!

image

Da har jeg vært i USA i snart to uker, og jeg skal snart sitte ni timer på et fly hjem til Norge igjen. Det har vært to uker med læring, inspirasjon og bekreftelse.

Jeg har fått muligheten til å plage noen som faktisk kan noe om temaet jeg jobber med, og bekreftet at det jeg har klart å suge ut av uendelig mange artikler faktisk stemmer. Det høres sikkert ut som jeg er verdens mest «needy» student, men det er ganske deilig å få en bekreftelse på at de tre første månedene av prosjektet har lært meg noe og ikke bare vært bortkastet tid.

Jeg har jo selvfølgelig fått sett byen, og vinteren er sikkert ikke den store turistperioden i området her. Jeg har i alle fall ikke kommet meg utenfor døra med kamera enda, og har hele tiden planer om å «gjøre det i morgen», så da får vi se om jeg gjør det i morgen…

Det er ikke overraskende avslapping som dominerer dagene etter klokka.. ganske tidlig faktisk! Jeg sovner sånn ni på kvelden og det er ufattelig deilig. Så er jeg i alle fall uthvilt til jeg kommer til Norge og skal ha tidenes jet-lag!

Legg igjen en kommentar

