Dagens beste og verste avgjørelse

Nå for tiden har jo alle nyttårsforsett. og siden januar ennå ikke har gått over til februar, holder de fleste ut ennå! Siden jeg ikke har nyttårsforsett, av den enkle grunn at jeg ikke liker å skuffe meg selv når jeg ikke holder dem, er det jo greit at noen andre drar meg med på sine!

Dagens beste, og verste, avgjørelse

Dagens beste, og verste, avgjørelse

Så da ble medlemsskapet på Kraft reaktivert, og forhåpentligvis blir det brukt mer enn to ganger i halvåret. Dagen startet i alle fall klokka sju med tredemølle og kommende alvorlige smerter i lår og mage/rygg! Greit å slippe å være alene om å se dum ut mens man liksom kommer i bedre form etterhvert.

Så dette er definitivt dagens beste avgjørelse, men det er fare for at jeg ombestemmer meg på den biten i morgen! Siden jeg allerede er stiv i beina lover det i alle fall bra for flyturen til Andøya…

– I

Legg igjen en kommentar

