Sponset: Neglelakk fra Tonelise-akademiet

Sponset produkt fra Tonelise-akademiet via Likenshare

Som medlem i Likenshare skal man definere hvilke produktgrupper man er interessert i å teste. Og av en eller annen fjern grunn har jeg ført opp sminke her… Så da er det bare å slå til når man får tilbud om å teste neglelakk fra Tonelise-akademiet.

China

China

Norway

Norway

Mitt mission var altså å teste ut to forhåndsbestemte farger fra Tonelise. Og det er kanskje like greit at dette var bestemt på forhånd, for jeg hadde aldri i verden bestilt knall rød neglelakk selv! Ikke fordi jeg ikke liker fargen, men jeg er nå engang av den oppfatning at den ikke passer helt til meg. Som blendahvit frossenpinn er vel isblå mer rett retning..

Red and white

Red and white

Resultatet

Resultatet

Og siden jeg lakker neglene mine to ganger i året, er det like greit å teste begge samtidig, så får man nullet ut effekten av knall rødt sammen med slappe kontorklær (fleecejakke og knallrøde negler stemmer liksom ikke helt…). Lakkene fra Tonelise skal være hurtigtørkende og enkle å påføre. Vel, det er ikke produsentens feil at jeg har kronisk skjelvende hender og aldri klarer å «holde meg innafor strekene», men hurtigtørkende, den er ganske praktisk. Tålmodigheten min er ca like god som bikkjas, og når han kjeder seg og gjør ugagn mens jeg har dryppende våt lakk på fingrene, er det greit om den tørker så fort at man faktisk får reddet dopapiret før det ligger strødd i hele huset.

Selv med mine skjelvende hender og noe tykke påføring enkelte steder, stemmer faktisk reklamen på dette punktet. Hurtigtørkende og med god dekkevne. Det finnes faktisk ikke noe mer irriterende enn å måtte lakke samme finger tjue ganger før det faktisk er farge på den!

Nøye testet

Nøye testet

Og etter at også bikkja fikk testet ut flaska (i alle fall lukta på den…), er det vel bare å konkludere med at greiene funker. Men, det gjør kanskje de fleste lakker?

-Later, geeks!

Legg igjen en kommentar

