Geek in the making!

DSC_0023

Så glad blir man når man får sitte i seks timer på skolen og lese før forelesning! Ja, jeg er gal. Man må være litt gal for å tilfredsstille kravet som geek. Akkurat nå er jeg veldig glad for oppfinnelser som høretelefoner, Netflix, iTunes og musikk! Hvordan skal man ellers dempe den øredøvende lyden av… ingen andre på lesesalen? Skulle gjerne vært typen som bare trengte å se forsiden på boka for å kunne alt innholdet. De finnes nemlig, i alle fall hvis man skal dømme etter hvor mange som trenger lesesalplass for å lære seg noe!

DSC_0024– Later, fellow geeks!

Og ja, jeg skylder Scribble en sminkereview. Ja, haha, kjempemorsomt tenker du kanskje nå, men faktisk! Ikke at jeg er så flink å sminke meg at det gjør noe, men en gang må man vel lære…?

Legg igjen en kommentar

