Den tiden av høsten

Når hjemmeeksamen kommer snikende og plutselig har man masse innleveringer i masse fag som skal inn -nesten- samtidig!

Den tiden av året!

Den tiden av året!

Først ut i år, Measurement Techniques. Siden det er så utrolig mange der ute som faktisk skjønner hva jeg snakker om når jeg snakker fag, så får det heller bli litt lite og kjedelig blogging fremover. Kunne selvfølgelig forklart hva den stakkars eksamen faktisk går ut på, men sjansen for at noen fatter er ganske minimal!

Det eneste som funker!

Det eneste som funker!

Det viktigste hjelpemiddelet for alle eksamener og oppgaver er selvfølgelig innholdet i den søte koppen her. Viktig å variere fargene litt, så da blir det blå kopp denne uka. (Kanskje fordi jeg ikke starta oppvaskmaskinen når jeg skulle…)

Nevnte jeg at den nye telefonen min (ja, jeg har kjøpt ny telefon, iPhone er herved død!) har en sånn fin funksjon som heter «throw». Med andre ord kan man vise frem bilder på TV-en, og reaksjonen når man viser bikkja bilde av seg selv på en 55″ TV er priceless! Fikk ikke tatt bilde idet han skulle hilse på seg selv da, siden jeg måtte redde TV-en fra å bli sleika bak.

"Who's there?"

«Who’s there?»

Og ja, jeg skal huske å snu telefonen andre vei for å få nogenlunde levelige bilder i fremtiden. Smålig gullfisk når det gjelder sånt..

-C’ya geeks!

Legg igjen en kommentar

