My favorite-time of the year!

Har du noen gang opplevd at du fant en ny TV-serie på Netflix, bare for å måtte vente til gubben kommer hjem og kan se den sammen med deg? Her leter man etter serier «han sikkert ikke vil gidde å se», også skjer det stikk motsatte. Det slår altså ikke feil! Jaja, da har vi i alle fall noe å gjøre frem til TV-høsten starter igjen!

Høsten nærmer seg med stormskritt, og jeg kan nesten ikke vente til det blir mørkt om kveldene og stearinlys og annet koselig dill kan finnes frem igjen. Selv om jeg jukser med noen lys allerede da, så lenge persiennene er nede blir det jo nesten mørkt…

Det er vel ikke å overdrive å si at favorittårstiden min er høst. Selv om jeg bestandig lengter til neste sommer eller neste vinter, er det noe med høsten som er spesielt. Sommeren er ikke helt over, men det deilige mørket om kvelden kommer snikende og man kan sitte inne og kose seg. Oppstart på et nytt skoleår med rutiner igjen er heller ikke feil. Også er det jo strengt talt ikke noen hemmelighet at TV-programmet for høsten er så mye kulere enn sommer-reprisene.

Så for min del gjør det ingenting om midnattssola stikker av og nordlyset kommer tilbake, nå er jeg veldig klar for høst og oppstart!

………………

Alle seriøse bloggere har jo selvfølgelig Mac, så derfor kunne jo ikke jeg være noe unntak. Selv om bloggen riktignok ikke var på lista over grunner til å kjøpe Mac. 15 minutt batterikapasitet på den gamle traveren og studier med en masteroppgave rundt neste sving derimot, var ganske høyt på tidligere nevnte liste.

Legg igjen en kommentar

