Tobby-tale: Mama, come play!

Nå er det en stund siden jeg fikk lov å låne bloggen til mor, men hun har jo tross alt holdt dere ganske oppdatert på hva jeg har gjort i det siste, så jeg får heller fortelle hva jeg har gjort i dag!

Enjoying life

Enjoying life

Vi skulle ut og leke, trodde jeg i alle fall, så jeg tok med meg den fineste gummilørva jeg fant, og satte igang. Leverte og hentet så fint når mor kastet til meg.

Delivery

Delivery

Men innimellom lekingen, måtte absolutt mor fikle med det der kameraet sitt igjen. Jeg prøvde jo for en stund siden å late som jeg var redd for det, men ikke engang da la hun det vekk!

Portrait

Portrait

Pickup

Pickup

Men til og med jeg må innrømme at noen bilder ble ganske heldige. Ikke at det er overraskende, jeg er jo sjarmerende til tusen, men mor er jo ikke akkurat utdanna fotograf!

To see the world in someones eyes

To see the world in someones eyes

Heldigvis kom far hjem fra jobb mens vi lekte, så da kunne han vise mor hvordan det skal gjøres. Selv om det var mye bedre å springe på gresset hos mors foreldre (tror hun skal lage en blogg om ferien vår der ganske snart!), så er det alltid deilig å få litt fart i beina!

Playing

Playing

Playing

Playing

Playing

Playing

 

 

 

Men nå sier de at jeg må ha «pause» og da nytter det ikke engang å lage de søteste tiggelydene og legge lekene i fanget på de, så da tar jeg heller en liten lur!

TTYL!Tobby

Legg igjen en kommentar

