Motivasjon i en metalldings?

Jeg har alltid vært skeptisk til folk som ikke kommer seg fort nok på Facebook etter en treningsøkt for å skryte. Enda bedre med alle disse «Look where Peter Pan went for a run today»-delingene fra diverse treningsapper.

Effekten av skrytet er jo egentlig bra, uansett motivasjon er det aldri negativt å komme i bedre form. Men jeg har aldri skjønt motivasjonen i en treningsapp som avbryter musikken med kjedelige tall om hvor treigt det faktisk går.

20140422-152956.jpg

Men, for å holde styr på at bikkja får trim, tenkte jeg å prøve disse greiene da. Og sålangt er jeg positivt overraska! Det gir faktisk inspirasjon å se sort på hvitt (blått på hvitt da…) hvordan man ligger an. Og siden jeg måtte legge volleyballen mer eller mindre på hylla, har jeg ikke akkurat vært flink å holde meg i form.. Så selv om resultatet sålangt er labert, kan det kanskje føre til at selv jeg får ræva ut av sofaen. Og skulle det skje, må det jo være effekt av appene, for det er ingen enkel oppgave…

20140422-153249.jpg

20140422-153256.jpg

2 thoughts on “Motivasjon i en metalldings?

Legg igjen en kommentar

