Produktomtale: Blink mints

/ Sponsede produkter

Jeg har tidligere nevnt at jeg er medlem av siden Likenshare. Gjennom den siden fikk jeg derfor muligheten til å teste Blink mints, både de eksisterende og nye smaker som skal lanseres for markedet.

Den første reaksjonen når jeg åpnet pakken kom fra min mor som var på besøk akkurat da. Og den lovet vel ikke spesielt godt.. «Er det sånn der jentesnusesker det der?» Og poenget er definitivt gyldig. Men selv om eskene kan minne om jentesnus, er de uten tvil handy, spesielt når den firbeinte løper avgårde med de og ikke klarer å åpne dem!

Når det gjelder smakene, eksisterer det pr i dag tre smaker på markedet:

Cola: 

En helt grei smak, med litt ekstra kick da det er bruspulver i den, så man får følelsen av kullsyre når man spiser dem. Vel og merke hater jeg kullsyre, men dette var faktisk på et såpass lavt nivå at til og med jeg tolererer det. Smaken er litt bobbob, har aldri vært noe fan av godteri med colasmak, rett og slett fordi det er for søtt. (Hadde kanskje ikke likt cola dersom jeg drakk brus heller…)

Cola

Cola

blinkscore_3_5

Lakris: 

Min definitive favoritt. Smaker «typisk drops», men smaken er god, og jeg er ikke ute etter noe mer enn et drops.

Lakris

Lakris

blinkscore_5_5

Jordbær/fersken: 

Ikke helt min kopp te. Smaker helt greit, ikke direkte stygg, men alt for kunstig smak når man har prøvd ekte jordbær og ekte fersken.

Jordbær/fersken

Jordbær/fersken

blinkscore_2_5

Så var det de nye smakene hvor en av de etter planen skal lanseres på markedet snart. Den første jeg prøvde var «Pink Grapefruit«. Og på linje med jordbærvarianten var den rett og slett grusom. Kunstig, ubestemmelig smak som gjerne kan skrotes allerede nå. Eska var selvfølgelig knæsj og fin, men gjør definitivt ikke opp for det ellers fæle resultatet.

Grapefrukt

Grapefrukt

blinkscore_1_5

Noe som derimot traff litt mer blink, var Sweet Champaign,  som minnet litt om cola-varianten, da denne også hadde bruspulver. Smaken var nøytral, men god. Hvis jeg ønsker noe søtt med mye smak går jeg i smågodt-hylla, ikke dropshylla. Designet var også mer i min smak, jentete, men noe mer «minimalistisk» med den hvite fargen. Hadde ikke hatt noe imot om denne ble lansert på markedet.

Champagne

Champagne

blinkscore_4_5

Alt i alt er det vel ingenting som slår god, gammel lakris, men å legge champagne til sortimentet er ikke en helt dum ide!

Legg igjen en kommentar

