Tobbytale: Ugler i mosen!

En gang full av vatt og lyd

En gang full av vatt og lyd

Mor og far kom så lure ut av butikken her i helga, så da jeg endelig kom til og fikk ransaket veskene deres, fant jeg min nye bestevenn! Endelig hadde de skjønt at jeg trengte en leke med både  vatt og lyd i, og kjøpt med seg min nye venn ugla! Men, ugla var ikke særlig holdbar, den ville bare pipe en liten stund før den ble stille. Så da ble jeg litt sinna, og fant ut at da fortjente den ikke vatt heller. Men selv om den nå er både stille og tom, så fungerer den kjempefint for å leke med!

Kastekastekaste?

Kastekastekaste?

Yey!

Yey!

Got it, got it!

Got it, got it!

Who's there?

Who’s there?

Kunne ikke finne på å gå i senga, nei...

Kunne ikke finne på å gå i senga, nei…

4 thoughts on “Tobbytale: Ugler i mosen!

  1. Utrulig kor lite holdbar hundeleka e no til dags. Har funne et fåtall som vare, og det e ikke de man sku tru. Tenke frøken Teyla kommer med et lite innspill om en av de en dag plutselig ;)

Legg igjen en kommentar

