«Åndenes makt» hos Sarah Palin og kjærringa sjøl

Har vel ikke verdens mest interessante liv når stort sett alle blogginnlegg kan startes med «nå sitter jeg på kontoret igjen…» Gjerne etterfulgt med «her har jeg vært siden klokka 7…» Men så er det kanskje sånn det skal være når man er fulltidsstudent, heltidshundemamma og deltidsbutikkansatt.

Samtidig krangler journalistene i VG om hva som skal stå øverst på nettsidene i dag, Oscar-tabbene eller Russlands tabber i Ukraina. Sarah Palin fryder seg over at hun i 2008 slengte ut en kommentar som tilfeldigvis viste seg å stemme 6 år senere. Kanskje jeg skal komme med en eller annen syk antagelse her, for så å fryde meg over at det kommer til å stemme om en 5-10 år. Selv om det har vist seg at mine spåkone-evner ikke er spesielt bra. (Selv om jeg fremdeles ikke har noen miniatyr-raketter på soverommet da!)

Selv om jeg har et ganske kjedelig, tilnærmet A4-liv i den grad studenter kan ha det, så er det kanskje ikke noe innlegg som beskriver det bedre enn akkurat dette. Fullt av kaos, med alt for mye på hjertet og meninger om det meste, uten å nødvendigvis være så alt for godt informert.

Og siden jeg liksom beskriver meg selv med dette, så er det kanskje passende å presentere det store livsmottoet til en kverulant fra Nordland.. «Jeg tar ikke feil, jeg bare endrer mening underveis!»

Legg igjen en kommentar

