Tobby-tale: Misforstått igjen?

Det hender seg at til og med jeg, som bare er en dum firbeint, føler for en dusj. Jeg blir dratt ut i snøen flere ganger om dagen for å gå på do, mens disse menneskene får lov å gjøre sånt inne. I tillegg så dusjer jo mor hver gang vi har gått lang tur, eller jogget, så da skulle det bare mangle at jeg og fikk lov til det!

Men vi har visst ikke helt samme oppfattelse av hva det er å dusje! Jeg er jo mer enn ren nok når jeg har fått vann på potene og litt i håret, men mor mener visst at det er nødvendig å vaske HELE meg! Til og med under potene skal hun vaske… Ja, det er nesten tragisk! Jeg lurer på om jeg skal slutte å gå inn i dusjen frivillig når de setter den på, for det er så vått! Også får jeg ikke komme ut for å tørke før de er ferdige heller, jeg må «sitte pent og vente».. Som om de er så interessante der de står og «synger» i dusjen! 

Siste gang jeg går hit frivillig i alle fall!

Siste gang jeg går hit frivillig i alle fall!

Også skjønner de ikke at det ikke var dette jeg ville? Ikke engang med det fjeset?!

Også skjønner de ikke at det ikke var dette jeg ville? Ikke engang med det fjeset?!

Men å bli tørka, er i grunn ganske godt..

Men å bli tørka, er i grunn ganske godt..

Selv om de godt kan holde seg unna hodet...

Selv om de godt kan holde seg unna hodet…

...og gjøre ting litt fortere...

…og gjøre ting litt fortere…

... for plutselig får jeg nok, og da stikker jeg ;)

… for plutselig får jeg nok, og da stikker jeg ;)

Som om det ikke er nok med at de vasker meg når jeg er skitten, så kom mor hjem med noe nye godbitgreier i går, og gjett hva jeg måtte gjøre for å få de? Jeg måtte klippe klør!!! Ikke rart jeg har mareritt om mor som stikker av med klørne mine altså! Men godbitene var kjempegode, de forteller jeg mer om siden ;)

Tobby

4 thoughts on “Tobby-tale: Misforstått igjen?

Legg igjen en kommentar

