Lenge leve positivitet *bankibordet*

Siden jeg har passert 22, er over halvveis i masterutdanningen, og ellers ikke hadde noe annet å irritere meg over for tiden, fant jeg ut at det var på tide å lære immunsystemet mitt en lekse det har lengtet etter i årevis.

Jeg har alltid vært den som er syk minst et par ganger hvert halvår, og etter at jeg ble student, har juleferie og starten av sommerferie stort sett gått til å holde senga og kose med nesespray og hostesaft. Men, når jeg for en gangs skyld forventet en kraftig influensa til jul i høst, siden jeg fant ut at 50 studiepoeng på et semester var lurt, uteble smitten. Helt til i januar da, vel og merke.

Så når er det fullt opp med å nekte å ligge syk, våkne med sår hals og tett i nesen, og ellers bare jobbe videre. Ikke det at et par dager i senga hadde vært å forakte, det kan vi vel alle trenge. Men siden jeg nå engang bestemte meg for å ikke bli syk, så kan jeg jo ikke slutte nå liksom… Så da får vi bare håpe at jeg faktisk er staere enn virusene, og fortsette å mase om at «jeg er ikke syk» *bankibordet*

Og for de som har lyst å løse diffligninger er det bare å si fra, jeg har et par hundre sider med sånne som trenger løsning ;)

20131218-121533.jpg

Legg igjen en kommentar

