Nye tradisjoner

Vet du hvordan du er sikker på at du er i ferd med å lage nye tradisjoner for jula?

Når du spiser pinnekjøtt på julaften, som vanligvis hører hjemme på nyttårsaften, og fårikål til nyttår! :-)

Etter et par år med objektiv nummer to til speilreflekskameraet, som kom uten linsedeksel, og ikke så mye kortere etter at bikkja fant ut at det linsedekslet jeg hadde smakte godt, har jeg endelig fått knødd meg til å skaffe meg et nytt. Det er liksom grenser for hvor sjarmerende det er med snutemerker på alle bilder.

Nå er det full leking på den firbeinte, den litt eldre, tobeinte har skaffa seg PS3, og jeg fant ut at mamma egentlig hadde tenkt å kjøpe «Reisen til Julestjernen» til meg i bursdagsgave. Sånn siden hun ikke hadde noen ideer selv, liksom ;)

20131218-121533.jpg

Legg igjen en kommentar

