On to part three!

Da er juleferie del to ferdig, og jeg skal tilbake til Tromsø igjen, etter ei helg hjemme. Tour de Ski er igang, så da er det vel bare å komme seg foran TV’en resten av juleferien for å få med seg enda en norsk nedtur.

Med både PC og kamera i sekken på tur nedover hadde jeg store planer om å oppdatere blogg og bildearkivet på turen, men som alltid var det ikke nok timer i døgnet. For ikke å nevne nødvendigheten av å ligge våken til klokka 3 hver natt for å komme seg gjennom deler av bokhylla som ennå står hjemme på jenterommet.

Nå er det på tide å komme seg tilbake til gubbe og pelsdyr, det er grenser for hvor lenge «mor» kan gå uten å kunne klappe, kose og kjefte på bikkja.

—————————————————————————————————–

Som alltid i juleferien er studenten i meg topp motivert, og jeg innbiller meg at dette er året hvor jeg skal være kjempeflink student og la Netflix ligge hjemme istedet for på lesesalen. Så får vi håpe romjulsmotivasjonen varer i alle fall helt til påske i år! Kanskje det hjelper å kjenne på gleden over at slutten nærmer seg med stormskritt, etter 3.5 år!

Så får vi håpe at Widerøe klarer å være i rute, snakkes fra det kalde, snøfylte Nord!

20131218-121533.jpg

Legg igjen en kommentar

