«Tobby-tale»: Innvasjonen!

Det har vært en slitsom helg! 

Han der som bor i etasjen over, som egentlig er kjempemorsom, hadde besøk av noe rart. Det så ut som en hund, det hørtes ut som en hund, og mor og far sa at det var en sånn der rottehund. Men den ville ikke leke med meg som andre hunder. Den bare kjeftet. Skjønner ikke helt hva jeg gjorde galt, men det var best å holde seg unna, for han var ganske skummel. 

Også skulle han absolutt klenge på mor. De var overbevisst om at vi skulle hilse på hverandre, men det ville ikke jeg. Prøvde å fortelle mor og far at de skulle ta meg med inn, men istedet stilte mor seg opp og koset med inntrengeren! 

Men en ting var bra. Jeg slapp å være vakthund, for han gav beskjed hver gang noen nærmet seg. 

Nå skal jeg endelig få bruke uka på å slappe av mens mor og far er borte! De påsto jeg skulle sove i stua i går kveld etter at de hadde ommøblert og tatt bort plassen min i vinduet! Glem det liksom, jeg sover ikke hvor som helst ass!

Tobby

Legg igjen en kommentar

