Tobby-update: mors siste påfunn

20131111-221403.jpg

Sånn blir dagene når mor har dumme påfunn

Tobby følte det var på tide han fikk komme til ordet og klage litt etter at mor har kommet med et par hjerneløse påfunn de siste dagene.

Hei alle sammen. Nå har det virkelig tørna for mor!

For det første har hun fått det for seg at det er min feil at sofaen er ødelagt. Hun sier jeg er så tung at når jeg lener meg på den når jeg ligger i vinduet, så revner sømmene, og vatt tyter ut.

For det første er vatt det morsomste som finns! Og for det andre er jeg liten, søt og abselutt ikke tjukk!

Også var det dette påfunnet om at vi skal trimme. Bare fordi hun har kondis på linje med en panda, trenger vel ikke jeg være med å jogge. Det er slitsomt, og jeg trenger ennå mer tid på å sove dagen etter. Det kutter drastisk ned på leketiden min, spesielt siden de nekter å kaste ball til meg når jeg er så trøtt at jeg svaier der jeg sitter…

Ikke minst er det dumt fordi hun selv klager over at alle musklene i de lange, men å så i veien, beina hennes. Så bare for at hun skal syns det er like dumt som meg, setter jeg opp farta ekstra når vi er nesten hjemme. Tror at hun gir opp hvis hun tryner i grøfta en gang eller to…

So long,

Tobby

One thought on “Tobby-update: mors siste påfunn

  1. For ikke å snakke om hvor kaldt det er på potene når man prøver å drikke av bekken, men mor drar deg med videre slik at man må vasser gjennom både vann og snø… Brrrr!

Legg igjen en kommentar

