Den beste helga på lenge

Det nærmer seg de to verste dagene mine på lenge, og jeg gleder meg ulidelig til helga!

Eksamen på torsdag og innlevering av første hjemmeeksamen i et annet fag på fredag, snakk om timing! I tillegg har jeg klart å få to eksamener i neste hjemmeeksamensperiode i desember (som forøvrig er på ei uke). Med andre ord er jeg veldig klar for å få unnagjort dette semesteret! For da er det bare to år til jeg er helt ferdig!

Så nå er det bare å overvinne netflix, holde seg våken på forelesning og lese til jeg stuper, så feirer jeg med jobb i helga.

20130410-104715.jpg

Legg igjen en kommentar

