Tilbake til verden av de levende

Da er jeg *bank i bordet* forhåpentligvis ferdig med influensa, og kan gå rett på første eksamensperiode. Med en vanlig eksamen og første hjemmeeksamen i historie, er det på tide å låse seg inne frem til neste helg. Da passer det jo fint med tre dager jobb og besøk av svigers! Vi må jo alle koble av med noe…

Har stort sett holdt senga de siste dagene, takket være den influensaen jeg egentlig forventet å få for et par uker siden, og jeg må innrømme at det har vært ganske ok. Ikke å være syk, men å faktisk ikke ha noe annet valg enn å sove og slappe av. Også hjelper det jo at den ellers så sosialt dumme bikkja tydeligvis skjønner at mor ikke er helt i form. Så vi har brukt dagene til å sove, mor på sofaen og hunden i vinduet, på gulvet og hvor ellers han finner det for godt å slå seg ned. Men når far kommer hjem, da er det endelig på tide å være pøbel igjen. (Jippi!)

Nå skal jeg bruke dagene på lesing og seriøse studentting, mens jeg gleder meg til belønningen, tur hjem til gamlingene. Siden det ser ut til å bli jul i Tromsø, uten foreldre eller søsken, blir turen hjem litt tidligere i år.

Legg igjen en kommentar

