Back in court…. Eh, on the court!

Slående likhet

Etter noen uker med tapte kamper mot dørstokkmila ble det første trening på et halvt år i går, noe som resulterte i en heller mørbanka kropp, men heldigvis noen gode svar på formen. En ting er sikkert, volleyball er ikke som å sykle, uten vedlikehold er det utrolig hvor dårlig man kan bli over sommeren. Heldigvis bare mix-trening med spill og kos, så ikke det helt store presset.

I dag burde jeg strengt talt være på arbeidslivsdagen ved UiT for å lete etter potensielle arbeidsgivere, men siden jeg ikke vet hva jeg skal skrive master om, og har drømmearbeidsplassen klar, er det lite å hente der for meg dessverre. Også involverer det tross alt å gå rundt på måfå alene, noe jeg absolutt hater. Kanskje derfor shoppingturene mine er over på ti minutter.

Så nå nyter jeg dagen på en stille lesesal, med meningsløse tv-serier på øret og nesen i ei bok. Må si jeg føler meg feilplassert med «Heimskringla» på pulten på en lesesal for fysikk-geeks, men vi har alle våre sære interesser.

Ja, også fikk jeg endelig bekreftet at jeg er i ferd med å utdanne meg til nerd, når foreleseren starter dagen med å sitere vitser fra «The Big Bang Theory». Det er vel ikke lenge før jeg ser på Battlestar Galactica og Star Trek nå…

Legg igjen en kommentar

