Interiør

Jeg føler jeg havner på ukjent grunn her, men følte for å dele noen bilder av høstkosen jeg tillater meg selv om kveldene for tiden. Høsten er kommet for fullt til Tromsø, og de mørke kveldene er egentlig ganske kjærkomne etter en lang sommer med lyse netter.

Det er det fine med Nord-Norge, akkurat når du er i ferd med å bli lei av lyse netter, kommer den mørke høsten. Og når mørketiden tar på, er det ikke lenge før midnattssola kommer tilbake.

DSC_0024

Kjærlighet

Kjærlighet

DSC_0013 DSC_0021

DSC_0012

DSC_0020

 

Nå håper jeg bloggnisten er på vei tilbake, for det føles faktisk ganske kjedelig å vite at jeg ikke har blogget på så og så lenge, selv om det ikke akkurat er noen som leser det.

20130412-085723.jpg

Legg igjen en kommentar

