Broken promisses

Ut på tur!

Lovet høyt og hellig bildeblogg av hunden og oppdateringer om hvordan livet med tre ukers sommerjobb hjemme er. Men ting går virkelig i ett her, og det er ikke så mye tid til oppdateringer når jeg først er hjemme fra jobb om dagene.

Badetur i fjæra

Jobber en times kjøring hjemmefra, så to timer hver dag sitter jeg i bil. Så må hunden luftes, koses med og underholdes, til han legger seg. Innimellom dette skal middagen fortæres og niesa lekes med når det er tid til det. Så da blir det ikke så mye blogging som man skulle ønske.

Bytur på Sortland

Var på besøk hos ei venninne fra videregående i forrige uke, slik at hundene våre kunne herje fritt sammen, så håper jeg kan få noen bilder fra henne å legge ut her, siden jeg ikke orket å ta med kameraet mitt når hun allerede hadde. Så får jeg ta noen bilder her hjemme og når han herjer som verst!

Og hvis noen har gode råd angående hund og insektsbitt, hadde det vært fint. For vindstille og utrygt for regn er ikke Tobbys favoritt! Må vel få tak i myggmiddel i morgen, men hadde jo vært fint å kunne utrydde myggplagen allerede i dag.

20130412-085723.jpg

Legg igjen en kommentar

