Syklister!

Det går virkelig ikke an å ikke svare på sånne ting!

Vil tro det er flere enn meg som har fått med seg saken om en kvinne som kjørte på en syklist i Oslo, som nå går i retten der nede. En idiotisk sak, for det er selvfølgelig ikke greit at man forfølger og kjører ned folk. Men det jeg reagerer på, er at syklisten mener «at det var grønt lys for meg» når det var grønn mann! For det er IKKE LOV! å sykle på fotgjengeroverganger! Du hadde ikke grønn mann, du sykla på feil sted! Når dere lærer det, skal jeg slutte å irritere meg over det!

One thought on “Syklister!

  1. Og når de lære forskjell på vei og gang- og sykkelsti, og lære å slippe forbi motoriserte kjøretøy som egentlig kjøre fortere enn de sykle, men e nødt til å legge sæ i deres tempo fordi de sykle midt på veien, SPESIELT foran busser, og dermed blir medvirkende til forsinkelser som igjen betyr at folk kommer for seint på jobb. *Phew* det vart langt :p

Legg igjen en kommentar

