Radio silence

Det har vært særdeles stille fra meg i det siste.
Av den enkle grunn at jeg ikke har hatt noe å skrive eller mene noe om.
I alle fall ikke noe som er interessant for folk som ikke studerer fysikk.

Det går i eksamenslesing og jobbing, og jeg skulle virkelig ønske vi var kommet til 10. juni akkurat nå. Selv om jeg ikke akkurat er klar, så er det bedre å få det overstått. Er lei av å stå opp grytidlig for å lese på kjedelig kvantemekanikk og filosofi. Da er det langt bedre å være 3 uker hjemme, stå opp grytidlig og jobbe.

Gleder meg ikke spesielt til å måtte stå opp og kjøre 7 mil til jobb hver morgen. Men, gleder meg til å se hvordan det er å jobbe med det.

————————————————————————————————————–

Når det gjelder å ikke ha noe å mene noe om, er det vel strengt talt ikke sant. Jeg mener ganske mye for tiden, da spesielt om studieinstitusjoner og studiestøtte. Jeg orker ikke skrive spesielt nøye om noe av det, regner med de fleste har fått med seg at studentene kjemper for 11 måneders studiestøtte og bedre forelesere.

Så nå er det bare å irritere seg gjennom den siste uken, så er det hele over og tre måneder med sommer og jobb venter. Till next time!

Legg igjen en kommentar

