Velkommen hjem fra ferie!

Velkommen hjem fra påskeferie, på tide å trimme flesket igjen…

Postkassestativ Tromsø-style!

 

Sånn så det altså ut da jeg var tilbake fra påskeferie i går. Ikke favorittoppdagelsen min akkurat, men var vel ingen overraskelse, etter daglige rapporter om snø, snø og mer snø.

Men, det finns en løsning på alt, og når man er sammen med en brøytesjåfør, krever ofte løsningen langt færre kalorier enn for de fleste andre, heldigvis…

Måking, Haugnesstyle!

Nå er det tilbake til hverdagen igjen, og jeg gleder meg til rutiner og mer hverdagslige gjøremål enn skiturer og godterispising. Selv om det er aldri så koselig, er det ikke noe jeg ønsker å drive med hver dag.

Og har selvfølgelig en til som er ganske fornøyd med å få tilbake de daglige rutinene, med sin seng, sitt vindu og sin oppkjørsel å herje i. Så da har det blitt feiring av hjemkomsten med soving og leking i all snøen som har kommet. For i tilfellet jeg ikke har sagt det, så kom det opp mot en meter snø iløpet av påsken.

DSC_0295

Stor stas når far kommer hjem med ny ball!

DSC_0299

Helst leker vi med alle lekene samtidig

DSC_0294

Full oversikt

DSC_0244

Et noe uferdig prosjekt: Snøborg!

DSC_0270 DSC_0272 DSC_0259 DSC_0247 DSC_0241 DSC_0012 DSC_0007

Så da håper jeg dere alle har hatt en fantastisk påske, og koser dere med andre serierunde i tippeligaen, som foregår akkurat nå!

Legg igjen en kommentar

