Jobb og juleferie

Jobb på GullAdam Tromsø

Kom gjerne innom meg på jobb i dag!

De første dagene etter juleferien blir brukt til å jobbe på GullAdam i Tromsø, og etterhvert også på Change på Jekta. Kom innom å hold meg med selskap.

Det er ufatterlig deilig å være ferdig med eksamen, med en ganske god følelse til og med. Kjenner jeg nesten er spent på karakterene som kommer ut etter jul, og gleder meg til å starte på igjen til neste år. Nå skal jula feires med familie og svigerfamilie, med mat og godt selskap. Gleder meg til en ganske rolig jul, uten så mye jobbing. (I den grad en dag med Tobby kan være rolig…)

Så da får jeg bare ønske alle sammen en god jul, også kommer jeg nok tilbake etterhvert med både sportsresultater og kjedelige hverdagsoppdateringer.

Legg igjen en kommentar

