Det er juleferie fra studiene! Endelig! Siste eksamen ble gjennomført i dag, og den gikk overraskende bra, tror jeg. Nå er det jobbing frem til jul, og så er det en rolig juleuke i år. Det er virkelig deilig å kunne komme hjem fra siste eksamen, høre hvalen blåse ute i fjorden (!) og bli møtt av en nydelig hund i ekstase.

Nå kan julen bare komme, og jeg er klar for maks kos og avslapping. Min første jul hjemmefra med feiring på Finnsnes og romjulstur til Vesterålen. Gleder meg til å se Tobby møte nissen, og mest sannsynlig prøve å fange den. Se han løpe tulling og prøve å spise juletreet, og stikke av med alle pakkene. Gleder meg til «Tre Nøtter til Askepott», «Reisen til julestjernen» og «Hovmesteren og Grevinnen». Det blir ikke jul uten. Også skal jeg samle energi til neste semester, som skal bli et bra semester!

Legg igjen en kommentar

