Two down, one to go!

Da mangler bare siste eksamen, så kan jeg ta juleferie fra studiene med (relativt) god samvittighet!

Innbiller meg at jeg er flink student nå før de siste timene med skrekk i Åsgårdvegen 9, men kunne sikkert vært flinkere. Så vi får satse på at neste semester er mitt være-flink-pike-år.

Har sett handballjentene vinne sølv og Ingvild vinne farmen foran gutta :) alt i alt en morsom helg og jeg er klar for å få juleferie fra studentlivet, og slappe av litt.

Legg igjen en kommentar

