Sport – en lidenskap

Tittelen fotballdommerfrue er kanskje både veiledende og misvisende i enkelte tilfeller. Jeg er, indeed, fotballdommerfrue, men heldigvis begrenser ikke mine interesser seg til bare fotball. Jeg har tidligere skrevet om interessen for volleyball, som jeg også selv driver med til daglig. Grunnen til at jeg skriver såpass lite om dette på bloggen, er nok fordi det er en ganske begrenset interesse. Det er verdens største sport i omfang, men her i Norge er den ikke så stor som mange andre steder, og det er derfor neppe så interessant for dere å lese om den.

Du skal ikke se bort fra at det vil komme flere innlegg om volleyball, spesielt etterhvert som sesongen kommer igang. Men både fotball, og i vintersesongen, skiidrett er nok noe jeg vil bruke større plass på her. Spesielt siden dette er idretter jeg er svært glad i å følge med på uten at jeg selv driver med de.

Når fotballgjengen gir seg for sesongen, vil det komme oppdateringer om verdenscup i både langrenn og skiskyting, og terminliste og verdenscupstanding vil også bli linket og postet her underveis.

Så har vel de fleste til nå fått med seg at det er sport som er den store lidenskapen, også for dette kvinnfolket.

Legg igjen en kommentar

