Riks-TV

Noen ganger er det bare ikke motiverende å være blid og hyggelig når man snakker med kundebehandlere. Som i dag, da jeg etterlyste noe jeg hadde bestilt, som skulle være ankommet egentlig senest mandag-tirsdag denne uka.

Den første personen jeg fikk snakke med (sitter på jobb, så måtte bruke kundeservice-chat), avsluttet hele samtalen da jeg ikke svarte før det hadde gått 60 sekunder. Den andre personen jeg snakket med, la i alle fall ikke på, men herremin for en innstilling. Bestillingen var ikke gjennomført, selv om jeg kan bevise alt med bestillingsbekreftelse. Så alternativene var å hente varene i butikk til tredobbel pris, eller vente en uke til på ny bestilling fra dem.

At vi kunne få varene i butikk til samme pris, var uaktuelt. At de kunne tenke seg å anstrenge seg såpass at de sendte varene med ekspresspakke slik at vi har dem i alle fall til mandag, var i alle fall ikke mulig, siden de hadde avtaler om slikt. Å snakke med overordnede var et ork, og det hele endte med at jeg ikke orket å krangle med henne mer. En ting er sikkert, yter de ikke ypperlig kundeservice heretter, kan jeg love deg at da skal de få høre det. Fra forbrukerombud, media og alle jeg kan finne som kan plage dem på ett eller annet vis.

Legg igjen en kommentar

