Hvorfor dommerfrue?

De fleste tror sikkert at dette er for å lage en teit kopi av fotballfrue’s blogg, og til en viss grad er dette også sant. Det var der ideen kom fra. Men, siden jeg ikke er noen rosa-blogger, kommer det ikke til å komme outfit-bilder, feriebilder fra Maldivene (Nei, jeg er ikke så heldig som andre at jeg får slike ferier i fanget…) eller chihuahua-outifts.

Den enkle grunnen er at jeg liker å skrive, selv om jeg ikke har den mest interessante hverdagen, er det morsomt å sette seg ned og skrive om hva som skjer, fordi det får deg til å tenke over ting på en annen måte. Og det at jeg bor sammen med en fotballdommer hjelper selvfølgelig på, derav navnet.

Så får jeg bare håpe at fotballfrue begynner å skrive om fotball, slik at jeg kan forsvare dømmingen av norsk fotball!

Legg igjen en kommentar

